Τρίτη 9 Ιουνίου 2009

Συζήτηση με χριστιανούς

Έκανα σήμερα στη σχολή (στο φυσικό παρακαλώ!) μια συζήτηση με δύο αμερικάνους μέλη μιας καθολικής οργάνωσης η οποία τους είχε στείλει στην Ελλάδα με τα έξοδα πληρωμένα για να προσηλυτίσουν κόσμο. Αρχικά είπαμε για άσχετα, μετά ο ένας άρχισε τα περί αγάπης και θεού κλπ οπότε εγώ λέω είμαι άθεη και αρχίζω να του θέτω κάποιες ερωτήσεις... Η συζήτηση πήγε κάπως έτσι:

bozonio: Γιατί πιστεύεις στο Θεό;

χριστιανός: μπλα μπλα κάποια στιγμή στη ζωή μου αισθάνθηκα την ανάγκη να πιστέψω σε κάτι ανώτερο και από τότε που άρχισα να πιστεύω η ζωή μου καλυτέρευσε...

b: Δεν έχεις σκεφτεί ότι μπορεί να είναι μια ψυχολογική ανάγκη;

χ: ναι αλλά στην παλαιά διαθήκη λέει ότι από τότε που οι άνθρωποι απομακρύνθηκαν από το θεό αισθάνονται την ανάγκη να πιστέψουν (lol)

b: Και εσύ γιατί πιστεύεις αυτό που λέει η παλαιά διαθήκη;

χ: Γιατί είναι γραμμένη από το θεό

b: Μα υπάρχουν τόσα ιερά βιβλία που λένε ότι είναι γραμμένα από το θεό

χ:εε ουυ μόνο η βίβλος όμως λέει ότι ο Θεός συγχωρεί (lololol)

b: Δηλαδή αν έβγαινε κάποιο άλλο βιβλίο που έλεγαν ότι είναι γραμμένο από το Θεό και μιλούσε περί αγάπης και συγχώρεσης θα το πίστευες;

χ: όχι γιατί στη Βίβλο λέει ότι ο αληθινός θεός δε θα ξαναμιλήσει (έχει το copyright). Εξάλλου ο Χριστός έκανε θαύματα και τα είδαν αυτόπτες μάρτυρες οι οποίοι τα κατέγραψαν.

b: Δηλαδή αν ερχόταν κάποιος τώρα και σου έλεγε ότι είδε ένα θαύμα θα τον πίστευες;

χ: όχι γιατί δεν είμαι ευκολόπιστος (lol lol lol)

b: Εγώ νομίζω ότι είσαι πολύ ευκολόπιστος αφού πιστεύεις ότι είδαν άνθρωποι πράγματα πριν από χιλιάδες χρόνια...

χ:......

Εσύ γιατί πιστεύεις ότι δεν υπάρχει Θεός;

b: Δεν πιστεύω ότι δεν υπάρχει θεός, απλώς δεν έχω κανένα στοιχείο που να μου δείχνει ότι υπάρχει Θεός.

χ:.....

Πιστεύεις όμως στην επιστήμη σου..

b: Στη επιστήμη δεν πιστεύεις. Έχεις στοιχεία, διατυπώνεις μια θεωρία και αν κάτι την αναιρεί, την πετάς. Εσύ δεν το κάνεις αυτό με την πίστη σου, έτσι;

χ: οχι...

Όμως ποιός τα έφτιαξε όλα αυτά; Τα δέντρα, τα σύννεφα, τον ουρανό; (ήταν και φοιτητής βιολογίας τρομάρα του!)

b: :lol: :lol: :lol: Θες να σου πω όλες τις θεωρίες για αυτά;

χ: Εντάξει αλλά ποια ήταν η αρχή; Γιατί δε θεωρούμε το Θεό ως τη μόνη παγκόσμια σταθερά; Ότι είναι άχρονος και αυτοδημιούργητος;

b: Και γιατί δε λέμε το ίδιο για το σύμπαν; Είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα και γλιτώνουμε ένα βήμα. (Α ρε Sagan!)

χ:.....

Τέλος συζήτησης

Πώς σας φάνηκε; Ειλικρινά δε θεωρώ ότι έκανα καμία ιδιαίτερη ρητορική απλά τα επιχειρήματα του ήταν τόσο σαθρά που ήταν εμφανές σε όλους όσους παρακολούθησαν τη συζήτηση ότι δεν είχε τι να πει και προσπαθούσε να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα... Πραγματικά απορώ πως νέοι και μορφωμένοι άνθρωποι διατηρούν το μυαλό τους σε τόση αχρηστία...

(παρεμπιπτόντως η αδερφή μου είπε ότι με κοιτούσαν με τόσο μίσος που είναι σίγουρη ότι με καταράστηκαν lol)

4 σχόλια:

  1. υποπτεύομαι ότι αυτά τα παίδιά δεν είχαν ξανασυναντήσει αυτά τα απλά επιχειρήματα, ποτέ. αν ήταν πραγματικά 'ψαγμένοι' θα είχαν φτάσει σε άλλα συμπεράσματα, ή, τουλάχιστον, θα πρόβαλλαν κάτι πιό εκλεπτυσμένο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτά έγιναν στο φυσικό της Αθήνας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @toomanytribbles
    Όντως και εγώ περίμενα κάτι καλύτερο αν σκεφτείς ότι τους έστειλαν για να πείσουν τον κόσμο...

    @Vagelford
    Ναι στο φυσικό της Αθήνας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν ξέρω αν πρόκειται για την ίδια θρησκευτική οργάωση αλλά έχω δει και εγώ τέτοιους τύπους. Πηγαίνουν πάντα δύο-δύο. Σπάνια είναι τρεις και ποτέ ένας μόνος του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή